Dojmy z Diablo 3 beta-víkendu

Jimmy - 23. 4. 2012 Po 20:50 - komentáře

01-nahled Dámy a pánové, je tu konec otevřené bety z Diabla 3. Ke hraní jsem se dostal až v sobotu večer, tudíž mi ve finále moc času nezbylo, ovšem i tak jsem si ze hry odnesl zajímavě pozitivní zážitek.

Někteří zaznamenali veliké problémy s připojením do hry, to se mě naštěstí netýkalo, vždy jsem počkal tak minutu a byl jsem ve hře.

Pro začátek jsem si vybral Barbara, mojí nejoblíbenější postavu ze série Diablo. Hru jsem hrál na obtížnost normal, dosti mě však překvapilo, jak jednoduchá tato hra je, doufejme, že vyšší obtížnost přinese podobné utrápy, jako tomu bylo v Diablo 2. Za celou hru s Barbarem se mi nestalo, že by mi životy klesly pod nějakých 70% a to ani při finálním boss fightu se Skeleton Kingem. Celkově se mi Barbar zdál docela nevyvážený, doufám jen, že se Blizzard nevydal tou cestou, při které se snaží hru udělat tak, aby jí mohlo hrát i sedmileté dítě.

Po Barbarovi jsem si založil postavu Demon Huntera, tato postava už se mi zdála mnohem více vyvážená, pokud jsem si ve sklepeních prostorech nedával pozor a nechal jsem na sebe naběhnout příliš mnoho mobů, měl jsem problém udržet se naživu. Čím větší level jsem s lovcem démonů měl, tím více mě začal bavit. Přičemž s postupným přibýváním kouzel a lepšího vybavení se z něj postupně stává velice smrtící classa. S Demon Hunterem jsem celou betu odehrál několikrát a celkově jsem na něm nahrál něco přes pět hodin.

13-nahled 03-nahled

Poslední postava, kterou jsem si více rozehrál byl Monk a to díky tomu, že mi pro něj ze Skeleton Kinga padla pěkná fist weapon. S Mnichem se mi hrálo překvapivě dobře, je to velice zabávná postava, která si už od nějakého 6. levelu nebere s ničím a ani s nikým servítky. S Monkem jsem betu dohrál jednou a finální quest jsem si poté zopakoval.

14-nahled 15-nahled

Mezi hlavní nedostatky, které jsou z mojí strany čistě subjektivní, patří to, že si hráč při každém nově dosažené úrovni (levelu) nemůže sám rozdělit body, což byla v Diablu 2 věc, která tvořila postavu. Teď bude mít každý druhý stejnou postavu, protože rozlišit se budete moci jen díky equipu, i když toto je asi z části vynahrazeno runami a výběrem spellů. Další věc která se mi moc nelíbí je mapa, rád bych měl mapu otevřenou přes celou obrazovku a na pozadí chodil s postavou, to ale není v Diablu 3 možné. Naopak mezi klady dávám velkou možnost využití spellů, abilit a run, což jistě hru dělá mnohem zajímavější.

05-nahled 07-nahled

Betu jsem si vyzkoušel i ve hře více hráčů. Celkem jsme hráli v pěti a hra samotná Vás upozorňuje, že s počtem spolubojovníků se zvyšuje i síla vašich nepřátel. Nevím, jestli jsou monstra opravdu silnějši, neboť ani tak mi nebyla schopna ubrat nějaké zásadnější procento z mých životů. Čeho jsem si však všiml byl zvýšený výskyt elitních mobů, což vám zvyšovalo kvalitní loot. Když už mluvím o lootu, tak by se mělo zminít, že každý hráč má svůj vlastní loot, to je podle mého názoru dobře, protože se tímto vyvarujeme problémům s ostatními „ninja“ hráči, kteří chtějí věci jen na prodej, či na rozložení u řemeslníka.

Jak jsem již říkal, z bety jsem si odnesl především kladné pocity a už teď se těším na 15. května, kdy se brány Diabla 3 otevřou. Hru si napoprvé odehraji s Demon Hunterem a poté s Barbarem a Monkem, ovšem mám takový pocit, že achievementy mě donutí dohrát hru i za Wizarda a Witch Doctora.

A jak se betaverze líbila Vám? Podělte se s námi v komentářích o vaše zážitky, pocity a obrázky a nezapomeňte dodat, s jakou postavou si Diablo 3 rozehrajete.


Komentáře